Setmana contra la violència de gènere

Ene 09, 2016 by IESSesEstacions Category: Activitats 15-16 0 comments

El Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona, aprovat per l’Assemblea General de les Nacions Unides en la seva resolució 54/134 el 17 de desembre de 1999 [accés a la resolució], se celebra anualment cada 25 de novembre.

Amb aquest motiu, durant la darrera setmana de novembre i primera de desembre, a l’Institut duim a terme tot un seguit d’activitats i xerrades per concienciar als alumnes sobre la lacra de la violència de gènere. Clica aquí per veure algunes fotos de les activitats realitzades.

Una de les activitat va ser la celebració dia 4 de desembre de la conferència “Com ens afecta la violència contra les dones”, dictada per Francisca Mas Busquets (advocada i presidenta del Consell Social de la UIB), i adreçada a tota la comunitat educativa.

A més, dues de les nostres alumnes, J. H. i R. M. P. R. (ambdues del 1r ESO C), han quedat classificades a la 3ª posició del 1r concurs “Com veus la violència contra les dones” (modalitrat dibuix), organitzat per la Policia Local de Palma. Enhorabona a totes dues.