CICLE D’ACTES DE CIÈNCIA I PAU

Projecte dut a terme amb els IES Ramon Llull i Politècnic i el Col·legi Lluís Vives de Palma. Amb la col·laboració de la Universitat de les Illes Balears i la FAPA.

Programa previst:

• Dia 20 d’octubre a les 12:00, al saló d’actes del Col·legi Lluís Vives (ex “Centre Tecnològic de Can Domenge”), taula rodona destinada només als alumnes i professors dels IES Ses Estacions, Ramon Llull, Politècnic i Col·legi Lluís Vives de Palma i de l’IES Guillem Colom Casasnovas de Sóller amb el tema “SESAME: la ciència que fa feina per a la pau”. Comptarà amb la presència de Francesco Lenci (científic jubilat), Giorgio Paolucci (director científic del Laboratori SESAME, en Jordània) i Ramón Pascual (catedràtic de Física Teòrica de la Univ. Autònoma de Barcelona).
  • Dia 20 d’octubre a les 19:30, al saló d’actes de la Fundació “La Caixa” (CaixaFòrum): mateixa activitat, adreçada als alumnes d’italià de l’EOI de Palma i al públic en general.
  • Dia 21 d’octubre a les 12:00: repetició de la taula rodona del dia anterior, adreçada a professorat i alumnat de la UIB.
  • Dia 21 d’octubre a les 19:00, a l’anfiteatre del Col·legi Lluís Vives de Palma, espectacle científic-teatral a càrrec de l’actor italià Marco Paolini titulat Numero Primo.

Cartell anunciador.
Programa complet dels actes.
Programa breu.