Intercanvi bilateral amb l’institut Winkler Prins de Veendam, Holanda.

Mar 09, 2017 by IESSesEstacions Category: Activitats 16-17 0 comments

Es tracta d’un intercanvi consolidat des de fa alguns cursos escolars. En aquest enllaç es poden veure més informacions sobre els intercanvis anteriors.

L’objectiu principal de l’intercanvi és conèixer l’altre país, la seva cultura, llengua, les aficions i els valors de la seva gent jove, viure la realitat social i familiar, etc.; en definitiva, ser conscients de les nostres similituds i diferències. D’aquesta manera pretenem fomentar la tolerància dels nostres alumnes envers altres formes de pensar. Altres objectius d’aquest intercanvi són: millorar el nivell de llengua anglesa, que és la llengua vehicular de l’intercanvi, conèixer la llengua i cultura holandesa i experimentar els avantatges de fer feina en un equip internacional.

La primera fase de l’intercanvi va consistir en l’acollida a Mallorca dels alumnes holandesos la setmana del 15 al 22 de desembre de 2016. Pels nostres alumnes va ser una fantàstica experiència i encara estam pendents de la segona part que serà la nostra visita a l’escola d’Holanda del 2 al 9 d’abril.

Sorry, the comment form is closed at this time.