Festa de les matemàtiques 2017

Alumnes de 1r i 2n d’ESO varen participar el passat dissabte 13 de maig a Sineu a la FESTA de les MATEMÀTIQUES 2017 organitzada per la Societat Balear de Matemàtiques SMB-XEIX. Aquesta diada matemàtica va consistir en una prova individual, una gimcana matemàtica pel poble de Sineu i un espectacle matemàtic a l’IES Sineu: «Quina història amb el vuit!» a càrrec de Josep Lluís Pol.

L’objectiu principal d’aquesta activitat és aconseguir que els estudiants experimentin les matemàtiques fora de l’aula, s’adonin de la importància que tenen en la vida quotidiana i adquireixin seguretat i confiança en les capacitats pròpies.

El nostre alumne  F. W. H. E. (2n ESO) és un dels tres guanyadors de la prova individual que representaran les Illes Balears a l’Olimpíada Matemàtica que se celebrarà a Valladolid a finals de juny de 2017. ENHORABONA!