Trobada d’alumnes mediadors 2017

El passat divendres 12, alguns alumnes de l’equip de mediació de l’IES Ses Estacions varem gaudir de la trobada de mediadors a l’Espai Francesc Quetglas.Va ser una  jornada de convivència on es va fer públic l’agraïment a la implicació i la dedicació d’aquests alumnes a la tasca de la mediació. Varem conèixer i compartir experiències amb altres alumnes mediadors d’altres centres, varem crear xarxes de col·laboració entre els centres que disposen de serveis de mediació.

Va ser una jornada molt profitosa, és il·lusionant per tots veure tants de nins i joves implicats i tants de centres que com nosaltres opten per la mediació, com a forma de millorar la convivència als centres.

Les professores participants a la trobada, Inmaculada Oleza i Glòria Ferrer agraïm l’ implicació, il·lusió i esforç dels nostres alumnes mediadors.

Podeu veure més fotos aquí.