Primera diada Intercentres

Dimecres,  dia 31 de gener,  es va dur a terme la primera diada intercentres d’enguany del programa IESPORTIU, al Poliesportiu de Sant Ferran, en la qual hi participaren més de seixanta alumnes de secundària del nostre centre.

Els alumnes que hi participaren  practiquen les modalitats esportives de voleibol i ball modern com a activitat extraescolar, de 14.00 a 15.00 h en el nostre centre, organitzades pel Consell Insular de Mallorca.

Com ja es va fer l’any passat, es tracta d’una jornada en què participaren tots els instituts adscrits al programa.  En aquesta ocasió, hi hagué la participació dels següents centres públics d’Educació Secundària de Palma i Inca: IES Ses Estacions, IES Arxiduc , IES F. de Borja Moll, IES Sureda i Blanes, IES Berenguer d’Anoia, IES Pau Casesnoves i IES Politècnic.

La jornada començà amb un escalfament conjunt (activitat aeròbica), i tot seguit  feren activitats de voleibol, ball i handbol i altres activitats complementàries.

Per acabar la jornada, els alumnes de Ball modern feren una demostració per a tots els participants.

Aquí podeu gaudir de totes les fotos que es varen fer durant la diada, i aquí d’alguns videos.

I a n’aquest enllaç podeu accedir a la pàgina del Consell de Mallorca on hi ha més fotos de l’activitat.