Presentació de l’IES als centres de primària

Mar 29, 2018 by IESSesEstacions Category: Activitats 17-18 0 comments

Els passats dies 20 i 23 de març l’IES Ses Estacions es va presentar als alumnes de 6è curs de les escoles de primària que tenim adscrites (CEIPs Son Canals i Santa Isabel, dia 20; CEIPs Jafudà Cresques i Escola Graduada, dia 23); en aquestes sessions, alguns alumnes de 1r ESO de l’institut es van encarregar de realitzar la presentació d’algunes de les instal·lacions del centre;  en concret, Jèssica, Aisha, Alex, Patricia, Ana, i Papa van explicar als seus futurs companys com funciona la nostra Aula de lectura.

Felicitats i gràcies als sis pel seu excel·lent treball. L’any que ve esperem que algú dels visitants siguin els encarregats de realitzar les presentacions.

L’IES Ses Estacions us espera amb ganes d’estudi i alegria.

Una salutació a tots.