Comunicat de la Comissió de Convivència

La comissió de convivència  de l’IES Ses Estacions, vol expressar la seva indignació en referència a la sentència coneguda d’ahir del nomenat judici de «La Manada» i mostrar la seva solidaritat amb la víctima de l’agressió recordant que no es troba tota sola sinó que la nostra veu també es suma a la seva.

La coeducació és un dels valors imprescindibles si volem aconseguir una societat més justa, on els drets del nostres alumnes, nines i nins, dones i homes siguin iguals, per això, quan ens trobem amb notícies com aquesta ens resulta evident que el missatge és totalment contrari al que el nostre sistema educatiu vol donar i al que la nostra societat hauria de donar.

És molt important la co-responsabilitat de tots i de totes, que el missatge sigui el mateix a l’entorn familiar, escolar i social.

La nostra societat necessita el suport i l’adaptació a la nova realitat social dels poders de l’estat com són el judicial i l’executiu.

La lacra del masclisme no es pot perpetuar més temps.

Es demana a la comunitat educativa de l’IES Ses Estacions que manifesti el seu suport amb una recollida de signatures.