Trobada d’alumnes mediadors

L’equip d’alumnes mediadors de l’IES Ses Estacions  va participar a la trobada del 25 de maig del  2018, organitzada per la Conselleria d’Educació i Cultura, mitjançant l’ Institut per a la Convivència i l’Èxit escolar.

Volem fer públic el nostre agraïment a la implicació i dedicació d’aquests alumnes  a la tasca de mediació al nostre centre. Aquest dia varem gaudir de diferents tallers pràctics i varem compartir experiències amb altres alumnes mediadors d’altres centres.

Estam d’enhorabona, aquests ha estat el segon curs amb el nostre equip a l’IES, seguirem treballant el proper curs perquè aquest servei de mediació se consolidi i  sigui estable per a millorar la convivència al nostre institut.

Aquí podreu trobar més vídeos de les activitats que els nostres alumnes van compartir amb altres alumnes mediadors.