Graduació 2n de Batxillerat

Jun 05, 2018 by IESSesEstacions Category: Activitats 17-18 0 comments
Dia 28 de maig vàrem tancar el curs de 2n de Batxillerat amb una celebració de final d’etapa. Professorat, equip directiu, alumnat i familiars ens vàrem reunir per dir adéu a una nova promoció de batxillers de l’IES Ses Estacions.
Els alumnes varen dir unes paraules emotives per fer balanç d’allò ha estat el seu pas per l’institut  (n’Andrea Da Silva i en Llorenç Piñeiro parlaren en representació del grup A, i en Manuel Bennassar i na Paula Martínez ho feren en nom dels companys del grup B). No hi va faltar una dedicatòria especial a la professora Marisol Peralta, que es jubilarà el curs que ve.
Les tutores (na Inma Oleza i na Francesca Company), juntament amb la directora (na Maria José Bennàssar), varen parlar en nom del centre. El cap d’estudis, en Joan Riera, conduí l’acte.
Per acabar, tots poguérem compartir una estona al pati al voltant d’un bon berenar.
Tornam a desitjar molta sort a tots aquells que empreneu un camí nou.

Aquí podeu gaudir de totes les fotos de la jornada.