Segon intercanvi amb l’institut Grootmor d’Hamburg

Aquest curs hem organitzat per segona vegada l’intercanvi amb el centre Grootmor d’Hamburg. Gaudirem d’una subvenció per participar al programa “Sprechen wir Deutsch” de la Conselleria d’Educació.

Els alumnes alemanys ens visiten del 20 al 27 de setembre. Hem organitzat moltes activitats per la seva acollida. Els hem duit a la Seu, a fer una volta per Ciutat, han anat amb els pares a les Coves del Drach, amb els nostres alumnes a una caminata per Lluc i a Pollentia i Alcúdia. El darrer dia varen aprendre una mica a ballar Ball de Bot amb una professora i varen escoltar parlar i practicar el tir de fona. Finalment farem un sopar amb els pares per acomiadar-nos dels nostres companys alemanys. Tenim prevista la nostra visita a Hamburg pel mes d’abril. Ha estat una molt bona experiència.

Aquí teniu el programa d’activitats de l’intercanvi: