Participació dels alumnes de FP a la Jornada de la Fundació CEDE

Participació dels alumnes d’FP a la Jornada de la Fundació CEDE-Confederación Española de Directivos i Ejecutivos al Palau de Congressos de Palma “Programa de jóvenes TALENTO EN CRECIMIENTO”

Els alumnes dels Cicles Formatius han participat a la trobada de joves celebrada al Palau de Congressos per la fundació CEDE. L’objectiu principal és oferir als estudiants que estan finalitzant els seus estudis la possibilitat de preparar-se per al seu accés al mercat laboral i conèixer de primera mà els consells i experiències professionals d’experts i grans líders empresarials.

A través de ponències i sessions amb experts, es varen tractar temes tan diversos com la formació, l’actitud, la marca personal, les tendències globals així com mecanismes per afrontar una entrevista de treball. A totes les ponències  es va obrir un torn de preguntes perquè els participants poguessin traslladar les seves inquietuds als experts. A més, els alumnes varen poder gaudir d’un còctel al migdia i interactuar amb els ponents i els directius assistents al Congrés.

Les ponències varen ser les següents:

Keep calm and be yourself!!! Your best self!!!

• Luis López, director de Recursos Humans de Deloitte.

Aprendre de l’experiència, taula rodona.

• Catalina Balseiro, Chief innovation Officer Suez España.
  • José Miguel Bermúdez, Cofundador y CEO de Bound4blue.
  • Marga Coll, chef propietària del restaurant Miceli y chef del restaurant Arrels.
  • Olga Felip, cofundadora de Arquitectura.

Lideratge i habilitats directives.

• Carlota Pi, cofundadora y presidenta ejecutiva de HOLALUZ.

Actitud emprenedora.

• Xavier Verdaguer, emprenedor i fundador de Imagine Creativity Center.

Construint un futur ple de sentit.

• Ana de Andrés, economista i experta en desenvolupament de les organitzacions.

La transformació de les organitzacions.

• Francisco Reynés, presidente de Naturgy.

A l’Acte de Clausura varen intervenir, S.M. El Rei, el president de CEDE, el president del Consell de Mallorca i la Presidenta del Govern de les Illes Balears.

Palma, a 25 d’octubre 2018.