Primera diada IESPORTIU 2019

Diada intercentres del programa IESPORTIU

Dimecres, dia 30 de gener, es va dur a terme la primera diada intercentres d’enguany del programa IESPORTIU, al Poliesportiu de Sant Ferran, en la qual hi participaren més de cinquanta alumnes de secundària del nostre centre.

Els alumnes que hi participaren practiquen les modalitats esportives de voleibol i ball modern com a activitat extraescolar, de 14.00 a 15.00 h, organitzades pel Consell Insular de Mallorca.

Com ja es va fer els cursos passats, es tracta d’una jornada en què participaren tots els instituts adscrits al programa. Hi hagué la participació dels següents centres públics d’Educació Secundària de Palma, Manacor i Inca: IES Arxiduc Lluís Salvador, IES Antoni Maura, IES Aurora Picornell, IES Josep Sureda i Blanes, IES Politècnic, IES Berenguer d’Anoia, IES Pau Casesnoves, IES Mossèn Alcover, IES Manacor i IES Ses Estacions.

La jornada va començar amb un escalfament com a activitat conjunta de tots els participants a la Diada, i tot seguit feren activitats de voleibol, ball i handbol i altres activitats complementàries.

Per acabar la jornada, els alumnes de Ball modern varen fer una demostració de les coreografies per a tots els participants, i també hi estaven convidades les famílies.

Al següent enllaç podreu veure totes les fotos així com alguns vídeos de la jornada.