Comença el Febrer Negre a l’IES Ses Estacions

Un any més l’IES Ses Estacions participa del certamen de divulgació literària i cultural “Febrer Negre” que es celebrarà a Palma del 6 al 28 de febrer. El passat 1 de febrer el Diario de Mallorca es va fer eco de la notícia i a la seva edició en paper podiem llegir: “Los organizadores del Febrer Negre, Francesc Sanchís y Glòria Forteza tienen claro que los institutos son la clave para ir sembrando nuevos lectores. Por ello, admiten que uno de los actos más gratificantes son estos encuentros entre autores y alumnos. Un año más, el Febrer Negre llega al IES Ses Estacions con las visitas del autor de El abrazo del monstruo, Félix J. Palma, que charlará con los alumnos el día 20 y del profesor Álex Martín, que acudirá el día 25. “La novela negra es un buen género para atraer a los alumnos y se enganchen a la lectura. Además la visita de los escritores conlleva que luego muchos visiten la biblioteca en busca de su libro”, explica la directora del instituto Ses Estacions Maria José Bennàsar”.

La nostra directora Maria José Bennàsar va estar a la presentació del certamen el passat dia 31 de gener a la llibreria Embat.

Vos esperam.

Cartell del certamen amb les seves activitats