Distinció a l’IES Ses Estacions

L’IES Ses Estacions ha estat distingit a la XVIII Gala de l’Esport del Consell de Mallorca:

“Pel seu compromís amb el programa IESportiu, un programa que permet acostr als escolars de secundària de la nostra illa la pràctica d’activitat física, oferint una opció d’oci saludable, amb l’objectiu de consolidar un hàbit saludable.

L’IES Ses Estacions és l’institut amb una major participació  de l’alumnat, amb un total de 60 alumnes aproximadament repartits a les activitats de Voleibol i ball modern.

Des de la Dirección Insular d’Esports del Consell de Mallorca volem reconèixer la feina del centre educatiu durant els anys que duu el programa en marxa, destacant per la seva implicació i el compromís del professorat d’Educació Física, en especial de na Glòria Ferrer Camps”.

Al diari digital 20 minutos, així com al Mallorcadiario i el diari Ultima Hora, es varen fer eco de la notícia i es fa referència al guardó otorgat a l’IES Ses Estacions.

Moltes gràcies a tots!!!