Jornada de portes obertes de Formació Professional

El passat dia 19 de febrer, es van dur a terme, per segon any consecutiu, la  jornada de portes obertes d’FP a l’IES Ses Estacions, a proposta de la Direcció General de Formació Professional amb el finançament del Fons Social Europeu.

Al matí, es van organitzar tallers interactius per part de l’alumnat de cicles, adreçats als alumnes de 3er. i 4t de l’ESO i de batxillerat. L’objectiu d’aquestes activitats es donar-lis a coneixer les diferents alternatives de formació professional que s’ofereixen al nostre cente.

Al  mitgdia es van realitzar exposicions per part dels alumnes dels programes, ICAPE, Erasmus +. També es va organitzar un joc de talula amb l’objectiu de fomentar la cultura emprenedora.

A l’horabaixa va tenir lloc una taula rodona que va comptar amb l’assistència de la directora general de Formació Professional, empresaris, alumnes i exalumes de les diferents modalitats, així com una  petita representació del professorat d’FP del centre. Cada participant va reflectir la seva experiència en relació amb els ensenyaments i pràctiques formatives o contractes d’aprenantatge segons la modalitat per la qual intervenien a la taula rodona.

Acabada la taula rodona, els alumnes, empreses col.laboradores i professorat varen visitar els tallers on els alumnes dels cicles formatius explicaren el que estan aprenent al distints mòduls.