Maremagnum 2019

El passat 12 d’abril un any més els alumnes de Cultura Clàssica de 3r d’ESO, i els alumnes de Llatí de 4t d’ESO varen anar a gaudir dels tallers que ofereix Maremagnum, una activitat anual en torn al món clàssic oberta a tothom, però que dedica un dia per a tallers per als centres educatius. Aquest any els alumnes varen poder conèixer l’astronomia antiga de la ma te Ptolomeu; descobrir com contaven els anys, els mesos, i els dies els romans; què es feia quan un romà es moria; l’etimologia de les nostres paraules; també varen poder conèixer com es feia el pa als forns romans, o com jugaven els nins.

Amb un dia espectacular de llum i temperatura varem poder passar un matí transportant-nos un poc al món romà que encara avui podem trobar als carrers de la nostra ciutat.

Ave!

Aquí podeu veure totes les fotos d’aquesta activitat