Conferència de’n Nando López

El passat dimarts 21 de maig els alumnes de 1r, 2n i 4t d’ESO varen tenir l’oportunitat de poder conèixer Nando López, autor de El reino de las Tres Lunas (novel·la que han llegit els alumnes de 1r i 2n d’ESO) i de Los nombres del fuego (que han llegit els de 4t).
   Les xerrades, que varen ser tres, una per cada nivell, foren apassionants: els alumnes no només escoltaren atentament, sinó que hi participaren activament amb moltes preguntes ben interessants, tant sobre les obres llegides com també sobre l’experiència creativa. Nando López reflexiona sobre el plaer i coneixement que proporciona la lectura de les obres dels grans autors de la literatura: García Lorca, Calderón de la Barca, Virginia Woolf, Juan Rulfo… i va saber apropar-se als interessos i inquietuds vitals dels joves que l’escoltaven.
   En definitiva, va ser una activitat molt engrescadora que voldríem tornar a repetir.