Na Care Santos visità l’IES Ses Estacions

Divendres dia 29 de novembre, en el marc de les activitats del Dia Internacional contra la Violència envers les dones, visità l’institut Ses Estacions l’escriptora Care Santos, autora de nombroses obres de literatura juvenil que han gaudit de gran èxit.

Care Santos, nascuda a Mataró el 1970, és una prolífica autora que ha estat guardonada amb nombrosos premis, entre els quals destaquen el Premi de les Lletres Catalanes Ramon Llull l’any 2014 i el Premi Nadal de Novel·la l’any 2017. Les seves novel·les han aconseguit connectar com poques amb els lectors més joves: Mentida i la seva continuació, Veritat, són probablement els llibres més sol·licitats de la biblioteca del nostre centre. Acaba aquesta trilogia Por, una nova incorporació a la biblioteca que segur que també tendrà èxit.

És per això que vàrem convidar aquesta autora, i perquè  els nostres alumnes la poguessin conèixer de primera mà, i també perquè ens parlàs de la seva experiència com a dona escriptora i sobre el procés de creació del seu univers literari.

Les paraules de Care Santos varen captivar els alumnes de segon i de tercer d’ESO, i un gran nombre d’alumnes varen participar activament en la xerrada.