Dones científiques

Des de la comissió de coeducació hem organitzat al llarg del mes de febrer diverses activitats de sensibilització i debat com: trobades entre dones científiques i les i els nostr@s alumn@s, visualització de vídeos, jocs, imatges i  exposicions, etc,  per trencar l’existència d’estereotips  i percepcions a l’hora de despertar vocacions i treballar per la igualtat i amb diverses activitats volem rescatar científiques del passat, conèixer científiques del present i preparar les científiques del futur.

Al llarg del mes de febrer hem  gaudit de les xerrades debat de les científiques , Rebeca de la Font, estudiant de doctorat de la Universitat de les Illes Balears – IFISC “Plàstics, un invasor intel·ligent en el nostre ecosistema” Matemàtica que ens ha explicat la seva feina i experiència com a investigadora.

I na Maria Riera Sagrera Metgessa actualment presidenta de la Societat Balear de Medicina Intensiva i presidenta de la Comissió de Mortalitat hospitalària de l’hospital Son Espases, obtenir el premi anual de la Societat Balear de Medicina Intensiva i Unitats Coronàries 2017, professora associada a la Facultat de Medicina de les Illes Balears i des de novembre de 2019, instructora en Simulació Clínica per a Medicina Intensiva.

Han explicat la seva feina, experiència, èxits, entrebancs,…en un format  Xerrada –debat on els i les nostr@s alumn@s han participat en un ampli i interessant torn de dubtes i preguntes.

Moltes gràcies pel vostre temps i dedicació.

Comissió de coeducació.