Teatre de les Oprimides

La setmana passada, l’alumnat de 2n ESO de PMAR i Formació Professional Bàsica, va gaudir del Teatre de les Oprimides amb La Lioparda Teatre on, amb el cos, la persona que mira es converteix en una persona activa que intervé en el taller.

El joc, l’excusa, és transversal a totes les tècniques al mateix temps que les experiències personals.
Les dinàmiques estan plantejades per reflexionar sobre com les estructures socials i els  continguts culturals determinen els rols de gènere i el nostre comportament s’ajusta al nostre cos i el nostre alumnat, amb el cos, és capaç de expressar-ho.

Aquesta activitat està inclosa dins les activitats coeducatives del mes de novembre.

Seguim coeducant!!