Tots i totes jugam

Els alumnes de 2n d’ESO, en el marc d’activitats coeducatives del mes de novembre han participat al taller: TOTS I TOTES JUGAM, del programa Suma’t de la direcció insular d’esports del Consell de Mallorca

DESCRIPCIÓ:

A través de la reflexió i l’anàlisi crítica de les creences i dels estereotips tradicionals presents en la societat, es proposa, amb l’activitat física i l’esport, implementar estratègies didàctiques que afavoreixin la igualtat de gènere, la integració i la convivència.

OBJECTIUS:

• Contribuir a fer desaparèixer el sexisme del món de l’esport.
  • Promoure valors i actituds com la igualtat, integració, convivència i cooperació; debatre sobre aquestes actituds i portar-les a la pràctica esportiva.
  • Promoure actituds entre l’alumnat que els permetin triar l’esport que volen practicar sense tenir en compte estereotips.
  • Analitzar la realitat del binomi esport i gènere com a contingut en els mitjans de comunicació.