Primer de Batxillerat A al programa MAP

Des de la comissió de dinamització:

Vos comuniquem que al llarg del curs els alumnes de 1 Batxillerat A, han participat al progama MAP, que el promou la Delegació de la Presidència per a la Cultura i el Servei d’Innovació Educativa de la Direcció General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa.

Aquest programa vol promoure l’adquisició dels elements bàsics de l’aspecte artístic de la cultura i fomentar, especialment, la transversalitat inherent en les arts escèniques per apropar l’alumnat del tercer i quart curs d’educació secundària obligatòria i l’alumnat de batxillerat al món de la cultura i de l’art.

Els objectius del programa son els següents:

a)  Millorar l’adquisició de les competències lingüístiques.

b)  Avançar en l’expressió creativa.

c)  Millorar les habilitats socials i la confiança en un mateix per aprendre a conviure i habitar en el món.

d)  Desenvolupar-se en diferents situacions i contextos, reals o fantàstics, en els quals ens submergeix la dramatització.

e)  Activar la imaginació, com a eix indispensable en la formació integral de l’alumnat.

f)  Fomentar l’anàlisi crític per saber posicionar-se en diferents situacions.

g)  Afavorir l’expressió lliure de pensaments i emocions.

h)  Promoure l’adquisició de valors cívics i personals d’igualtat, diversitat, llibertat, solidaritat, tolerància, respecte, etc.

i)   Incrementar la motivació per crear, experimentar i aprendre.

Ens trobam al bloc final del projecte MAP, els nostres alumnes estan preparant la darrera aportació creativa al projecte per tal de compartir amb tota la comunitat educativa i la resta de centres participants.

Es tracta del curtmetratge. L’experiència ha estat molt enriquidora, per tots els participants.

Vos mantindrem informats.

Aquests són els  enllaços  dels Teasers promocionals com a primer tast del que serà el reportatge

ESO BATXILLER https://drive.google.com/file/d/1BPopVq8RLh0ZH-n8zZHur0TlpSNS6i3F/view?usp=sharing

PRIMÀRIA https://drive.google.com/file/d/1MkM8nl1PRnmMy6L4EM7NIxOXydz86Uwa/view?usp=sharing