Visita a la ciutat romana de Pol·lèntia

Una vegada que hem tornat a l’educació presencial i la incidència de la pandèmia ens ho ha permès, els alumnes de tercer d’ESO de Cultura Clàssica, i els alumnes de quart d’ESO de Llatí, hem tornat a fer la visita anual (interrompuda al curs anterior) a la ciutat romana de Pol·lèntia, situada a Alcúdia, per conèixer millor la que al seu dia fos la capital de l’illa de Mallorca en temps de l’emperador August. Una visita que esperem puguin repetir algun dia acompanyats dels seus amics o familiars i a la que puguin demostrar el seu coneixement de les domus romanes, del fòrum, del temple de la tríada capitolina, o del teatre de la ciutat.
Un dia interessant i ben aprofitat que havia començat amb la visita al museu dedicat íntegrament a les restes de la ciutat de Pol·lèntia.