Final de curs de 4t d’ESO

Jun 23, 2021 by IESSesEstacions Category: Activitats 20-21 0 comments

Un any més s’acaba el curs i novament els alumnes de quart d’ESO diuen adéu a una etapa educativa en la qual, des de l’IES Ses Estacions, els hem vist créixer, madurar, i convertir-se en ciutadans lliures.

Aquest curs ha estat certament difícil, la pandèmia de la Covid19 ho ha complicat tot, no obstant els alumnes de quart d’ESO que s’acomiaden aquest any han demostrat que estaven a l’alçada i la seva maduresa i intel·ligència ens ha ajudat moltíssim a superar les dificultats que un virus ens ha imposat.

Des de l’IES Ses Estacions us volem donar les gràcies pel vostre saber estar, per la vostra maduresa, i pels somriures que heu dibuixat dia a dia, i desitjar-vos que el futur us somrigui encara molt més, aquí sempre tindreu la vostra casa.

Moltíssima sort a tots!!!