25 N a l’IES Ses Estacions

Amb motiu del 25 de novembre el nostre centre ha treballat, treballa i treballarà la sensibilització i prevenció de les violències masclistes a través de diferents activitats i tallers.

Durant les darreres setmanes el nostre alumnat ha treballat dins i fora de les seves  tutories diferents aspectes de la violència: els micromasclismes, les masculinitats, els estereotips, l’escala de la violència, l’amor romàntic,…. per tal d’erradicar qualsevol tipus de violència. (Alguns tallers finançats pel Pacto de Estado contra la Violencia de Género de forma coordinada amb IBdona, Convivèxit i les conselleries de Presidència i Educació)

Com a acció conjunta, avui 25 de novembre, al pati, el professorat i l’alumnat hem fet un homenatge a les dones assassinades per aquesta violència masclista. El lema utilitzat ha estat  L’AMOR NO FA MAL (treballat per l’alumnat de primer cicle de ESO) . Ens han acompanyat la Directora General de Primera Infància, Innovació i Comunitat Educativa, Amanda Fernández Rubí i la directora de l’Institut per a la Convivència i l’Èxit Escolar, Aina Amengual.

Seguim fent feina!!