Procés d'adscripció i d'admissió d'alumnes (per al curs 2024-2025)

Informació sobre les llistes d’admesos i exclosos al final d’aquesta pàgina.

Vies per poder sol·licitar plaça a l’IES Ses Estacions

1. PROCÉS D’ADSCRIPCIÓ: Només per a alumnat de 6è de primària d’un dels CEIP adscrits (Son Canals, Escola Graduada, Santa Isabel i Jafudà Cresques) que ha de sol·licitar plaça a 1r d’ESO.
  2. PROCÉS D’ADMISSIÓ: Tota la resta de casos. Les modalitats dual intensiva i virtual d’FP tenen processos d’admissió específics.

Informació específica

ESO i BATXILLERAT

FORMACIÓ PROFESSIONAL

Oferta formativa, informacions, impresos de sol·licitud, calendaris, etc.
Presentació informativa.
– Consulta de vacants provisional FP.

RÈGIM PRESENCIAL

• Cicles formatius de graus bàsic, mitjà i superiors.
  • 1r CURS (sol·licitud de places a Escolarització de l’1 al 30 de juny):
    • Tràmit telemàtic per a l’admissió. La sol·licitud es pot enviar a l’email del centre SI NO HA DE PRESENTAR documentació.
    • SI HA DE PRESENTAR documentació o ha fet un TRÀMIT ANÒMIM, ha de venir de manera presencial a l’institut.
  • 2n CURS (sol·licitud de places a l’Institut): aquests sol·licitants NO han de fer el tràmit a Escolarització, sinó que han de demanar la plaça de 2n directament a la secretaria de l’Institut mitjançant aquests impresos:
    • Grau bàsic.
    • Grau mitjà.
    • Graus superiors.

RÈGIM INTENSIU

RÈGIM VIRTUAL

Instruccions per al procés d'escolarització

Es demana a tota la població que ha de fer el tràmit d’admissió que tengui donada d’alta l’autenticació CL@AVE o bé estigui donat d’alta al GESTIB:

PROCEDIMENT:
  • TRÀMIT ONLINE: La sol·licitud de plaça escolar s’ha de fer preferentment online.
    1. TRÀMIT AUTENTICAT: Les persones que tenen certificat electrònic (eDNI, Cl@ve, usuari GestIB, usuari CAIB) han de fer un tràmit online autenticat aquí. Si no han de presentar cap documentació, no cal que venguin a l’institut.
    2. TRÀMIT ANÒNIM: Les persones que no tenen certificat electrònic però sí tenen DNI/NIE han de fer un tràmit online no autenticat aquí. Una vegada feta la sol·licitud, l’han d’imprimir i signar i han de sol·licitar cita prèvia aquí per venir a dur-la i identificar-se tots dos progenitors o dur una autorització signada per l’altre progenitor.
  • TRÀMIT EN PAPER: Només les persones que no disposin de DNI o NIE estan exemptes de fer el tràmit online: hauran de fer un tràmit en paper (imprés de sol·licitud disponible a la secretaria de l’institut).

Informació útil

Quadre resum del funcionament de tot el procés:

Amb passaport no es pot fer el tràmit online.

Altres informacions

Aquí hi ha un RESUM GENERAL dels dos processos per a tots els estudis que oferim:

PROCÉS D'ADSCRIPCIÓ A 1r ESO

Informació adscripció 1r ESO aquí

PROCÉS D'ADMISSIÓ A 1r, 2n, 3r i 4t ESO

Informació admissió ESO aquí

PROCÉS D'ADMISSIÓ A BATXILLERAT

Informació admissió batxillerat aquí

PROCÉS D'ADMISSIÓ A FP PRESENCIAL

Informació admissió FP presencial aquí

PROCÉS D'ADMISSIÓ A FP VIRTUAL

Informació admissió FP a distància aquí

PROCÉS D'ADMISSIÓ A FP INTENSIVA

Informació admissió FP dual aquí

Llistes d'admesos i exclosos

Les llistes provisionals serveixen només per comprovar la correcció de la baremació, no per comprovar el centre assignat. Aquest es comprova només a les llistes definitives.

Llistes ESO i Batxillerat

Les famílies poden consultar el resultat al següent enllaç:

També aquí:

• Llistes d’ascripció a 1r ESO
  • Llistes d’admissió a 1r, 2n 3r i 4t ESO
  • Llistes d’admissió a Batxillerat

Les persones que hagin obtingut plaça escolar a les llistes definitives hauran de formalitzar la matrícula a les dates establertes pel Servei d’Escolarització.

Llistes cicles formatius d'FP

També es pot consultar el resultat aquí: escolaritzacio.caib.es

• GRAU BÀSIC EN SERVEIS ADMINISTRATIUS [Llista d’espera]
  • GRAU MITJÀ EN GESTIÓ ADMINISTRATIVA:
    • Modalitat presencial [Llista d’espera matí]  [Llista d’espera horabaixa]
    • Modalitat intensiva (dual) [Llista d’espera]
    • Modalitat virtual [Llista d’espera]
      Informacions matrícula modalitat virtual
  • GRAU SUPERIOR EN ADMINISTRACIÓ I FINANCES:
  • GRAU SUPERIOR EN ASSISTÈNCIA A LA DIRECCIÓ:

INFORMACIÓ SOBRE LA MATRÍCULA ONLINE PER AQUELLES PERSONES QUE HAGIN OBTINGUT UNA RESERVA DE PLAÇA A LES LLISTES DEFINITIVES.

Reclamacions a les llistes

Tot i que qualsevol interessat té dret a reclamar el que consideri oportú, només té sentit reclamar aquests tres conceptes:

• les errades a les dades posades,
  • les errades a les baremacions fetes, o
  • esmenar els motius d’exclusió.

No té sentit reclamar per no haver estat admès o perquè hi ha altres persones que han entrat amb menys punts (això és normal i depèn de factors tan variats com la via d’accés, els mòduls triats, grau de discapacitat, esportistes d’alt nivell, tipologia d’alumnat, edat, etc., informacions que moltes vegades no poden sortir a les llistes perquè són dades de caràcter personal, però que es tenen en compte en aplicació de la normativa vigent).

NOTES IMPORTANTS:

1. Durant el període de reclamacions no es pot aportar documentació nova que no s’hagués presentat dins el termini de sol·licitud de places, a no ser que hagi estat directament reclamada pel centre educatiu.
  2. Les reclamacions s’han de presentar online a la web escolaritzacio.caib.es. Només en el cas d’haver de presentar documentació, s’ha de venir a l’institut.
  3. Només aquelles persones que no han pogut fer el tràmit telemàtic per no tenir DNI/NIE poden fer la reclamació en paper, omplint aquest imprès de reclamacions.

RESOLUCIONS DE LES RECLAMACIONS.