IES SES ESTACIONS Just davant del Parc de Ses Estacions, al centre de Palma. info futurs alumnes Programes i Projectes a tots els nivells més informació ESO, Batxiller i FP Modalitats Presencial, Dual intensiva i Virtual (a distància) més informació

CONVOCATÒRIES

Procés d’admissió a FP: modalitat presencial (2ª fase): llistes provisionals.

Procés d’admissió a FP: modalitat virtual (a distància): llistes provisionals alumnat amb prioritat.

Inici del curs: primer dia de classe.

Informació matrícula curs 22-23.

Beques del Ministeri d’Educació per a alumnes amb necessitat de suport educatiu.

CITA PRÈVIA PER LA SECRETARIA

Aquest sistema serveix per sol·licitar cita només per la secretaria. Per altres motius, us preguem que ho faceu per telèfon o per correu electrònic. Gràcies.

ACTIVITATS RECENTS I ALTRES NOVETATS

Aquestes són les darreres novetats i/o activitats organitzades pel centre. Per veure totes les activitats, anau al menú superior o premeu aquí.

ESO

A l’IES Ses Estacions es poden cursar els estudis d’Educació Secundària Obligatòria en Modalitat Presencial i horari continuat (de 08:00 a 15:00):

• ESO: 1r, 2n, 3r i 4t
  • PMAR: Programa de Millora de l’Aprenentatge i el Rendiment en 2n i 3r (programa a estingir)

BATXILLERATS

A l’IES Ses Estacions es poden cursar en Modalitat Presencial i horari continuat (de 08:00 a 15:00) els estudis de:

més informació

FP (fam. d'Administració i Gestió)

A l’IES Ses Estacions es poden cursar els següents estudis de la família professional d’Administració i Gestió (ADG):

Fons Social Europeu:

Cursos FP cofinançats (21-22):

GS dual:

Ministerio de Educación y Formación Profesional

GM presencial:

GS presencial:

Programa Erasmus+:

Programa Erasmus+ finançat per l’Unió Europea.

Consulta la documentació del centre:

impresos, projecte educatiu, programació, …

Vols formar part de l'AMIPA?

Col·laborar amb l’AMIPA sempre té avantatges. Anima’t!