Reactivam l'associació de mares i pares (AMIPA)

Queridas familias,

Es un placer comunicaros la refundación de la AMIPA del IES Ses Estacions.

🤨 Saps *qui som l’associació de famílies d’alumnes*?
🤔 Com ens organitzam i *què feim*?
😳 Que vos *representam al Consell Escolar* i davant l’Administració?
🧐 Sabies que _hi ha vida més enllà de Primària_? 😜

Aquí 📽️ en podeu saber més i si vols ajudar a millorar l’🏫 dels nostres fills filles, contacta amb nosaltres.

Recibid un cordial saludo.

Benvolgudes famílies,

Des de l’AMIPA de l’IES ses Estacions us donem la benvinguda al nou curs escolar i us convidem a formar-ne part i participar a l’associació de famílies del centre.

Qui som?

Som un grup de famílies del centre que formem part de la junta de l’AMIPA per organitzar-nos com a col·lectiu, estar presents al centre i poder participar en la millora de l’educació dels nostres fills i filles.

Què volem aconseguir?

El nostre principal objectiu és el benestar dels nostres fills i filles al centre i col·laborar en la millora de la seva educació formant part activa d’aquesta comunitat educativa.

Com ho fem?

• ●  Establint i millorant els canals de comunicació amb el centre i les famílies. Realitzant tallers i activitats per a les famílies i la comunitat educativa en coordinació amb el centre.

• ●  Oferint tallers i activitats extraescolars per a l’alumnat del centre.

• ●  Participant i apropant les aportacions de les famílies al consell

escolar (màxim òrgan de gestió del centre escolar)

Actualment l’associació a l’AMIPA és gratuïta, organitzarem i cercarem, en la mesura de les nostres possibilitats, activitats gratuïtes i subvencionades.

A la pàgina web de l’IES, secció famílies/AMIPA, trobareu més informació i formulari d’inscripció a l’associació.

Queridas familias,

Desde el AMIPA del IES ses Estacions os damos la bienvenida al nuevo curso escolar y os invitamos a formar parte y participar en la asociación de familias del centro.

¿Quienes somos?

Somos un grupo de familias del centro que formamos parte de la junta de AMIPA para organizarnos como colectivo, estar presentes en el centro y poder participar en la mejora de la educación de nuestros hijos e hijas.

¿Qué queremos conseguir?

Nuestro principal objetivo es el bienestar de nuestros hijos e hijas en el centro y colaborar en la mejora de su educación formando parte activa de esta comunidad educativa.

¿Cómo lo realizamos?

• ●  Estableciendo y mejorando los canales de comunicación con el centro y con las familias. Realizando talleres y actividades para las familias y la comunidad educativa en coordinación con el centro.

• ●  Ofreciendo talleres y actividades extraescolares para el alumnado del centro.

• ●  Participando y acercando las aportaciones de las familias en el consejo escolar (máximo órgano de gestión del centro escolar)

Actualmente la asociación al AMIPA es gratuita, organizaremos y buscaremos, en la medida de nuestras posibilidades, actividades gratuitas y subvencionadas.

En la página web del IES, sección familias/AMIPA, encontraréis más información y el formulario de inscripción a la asociación.

Vols formar part de l'AMIPA?

Col·laborar amb l’AMIPA sempre té avantatges. Anima’t!