INTERCANVI 2011-2012

El primer de batxillerat va participar a l'intercanvi amb el col·legi Winkler Prins d'Holanda. Els alumnes holandesos van estar des de la darrera setmana de gener fins a la primera de febrer.

Diumenge: arribada dels holandesos a l'aeroport de Palma al mig dia. Tarda de recreació a Porto Pi i sopar plegats al McDonalds.

Dilluns: durant les tres primeres hores presentació del centre i dels alumnes mallorquins. Organització de la seva setmana. Després varen anar els holandesos a fer un passeig al voltant del centre i una petita introducció de la ciutat.

Aquesta tarda van anar els al·lots a jugar a jocs d'ordinador i les al·lotes a fer un passeig per les tendes i a prendre cafè i té. Finalment, varen ajuntar-se alguns al·lots amb algunes al·lotes per prendre qualque cosa a un bar.

Dimarts: excursió de muntanya: Deià, la Foradada. Per la tarda van anar a jugar a futbol amb els espanyols, varen guanyar els holandesos amb un punt de diferència. Més tard varen tornar al bar del dia anterior.

Dimecres:  els holandesos  visitaren el mercat de Sineu.

A l'horabaixa tots junts al Festival Park, a jugar als bitlles i a sopar plegats.

Dijous: el holandesos feren una visita cultural pel casc antic de Palma, La Seu, l'Almudaina, patis propis de la cultura mallorquina, etc. I finalment tastaren la xocolata de Can Joan de S’aigo. A l'horabaixa tot el grup vàrem anar al Dic i després a la sala d'oci de Porto Pi, repetint el cap vespre al Morrison.

Divendres: al matí tots plegats vàrem fer diferents activitats, cantar, qüestionaris i jocs, després ells visitaren el castell de Bellver. Per la tarda tots varen voler fer la ''migdiada'' perquè per la nit anaven de festa.

Dissabte: cada holandès quedà amb la família al matí, a l'horabaixa ens vàrem reunir a casa d'una companya mallorquina. Després vàrem anar a menjar paella, seguidament hi anàrem jugar al billar.

Diumenge: menjar d’acomiadament a un xinès, finalment a l'aeroport, alguns participants ploraren molt.

Aquesta pàgina està confeccionada per Marina A. Gómez Porlan, Jose J. Martí Roca i Nadia Brigitte Mendoza Chinga.