Cultura Clàssica i Llatí visiten Pollentia

Aquest divendres 16 de març els alumnes de Cultura Clàssica de tercer d’ESO i els alumnes de Llatí de quart d’ESO varen anar a visitar les ruïnes romanes de Pollentia, situades a la ciutat d’Alcúdia; també varen aprofitar per donar un passeig per la preciosa ciutat emmmurallada. A la visita de la vella ciutat romana van conèixer les tres cases que allí podeu trobar, així com el foro i el teatre romà. Finalment varen acabar la visita amb unes explicacions al museu monogràfic de Pollentia. Una bona experiència que repetirem el curs que ve amb els nous alumnes de Cultura Clàssica i de Llatí. Animem des d’aquí a tots vosaltres a que conegueu i visiteu les ruïnes romanes de Pollentia.

Si feu clic a la imatge de sota podreu veure totes les fotos que varem fer aquell dia.