La Biblioteca

La nostra BIBLIOTECA és el teu espai per a la lectura i l’estudi.

El seu catàleg es va enriquint per oferir-te el que més t’agradi.

Per ajudar-te en els teus estudis, et proporciona material de les diferents assignatures i t’orienta en el seu ús.

T’ofereix l’ambient idoni per fer més fàcil la teva tasca.

La nostra AULA DE LECTURA és un espai especialment dissenyat per a la lectura individual o en grup.

HORARI DE LA BIBLIOTECA

Dilluns, dimecres i dijous

De 08:00 a 20:40

Dimarts i divendres

De 08:00 a 19,45

COORDINADORA DE LA BIBLIOTECA

Àngela Martí Borràs

Les seves tasques pedagògiques són:

• orientar en l’ús del fons bibliogràfic
  • aconsellar en la selecció de lectures
  • adquirir nous materials, catalogar-los i posar-los a disposició dels usuaris
  • controlar el préstec
  • fomentar la lectura entre els alumnes
  • gestionar els espais de la biblioteca i l’aula de lectura
  • participar en totes les activitats que tenguin a veure amb el món dels llibres

ACCÉS AL CATÀLEG

Hi podràs accedir des de qualsevol ordinador

Accés al catàleg

BLOG DE LA BIBLIOTECA

FACEBOOK DE LA BIBLIOTECA

Segueix-nos a Facebook.

Seguir

Informació sobre el funcionament de la Biblioteca

• María José Bennàssar
  • Enriqueta Carbonell
  • Xesca Cifre
  • María José Corredera
  • Xesca Curient
  • Joana Garí
  • Cata Vidal

La seva funció és col·laborar en les tasques de gestió de la biblioteca i de foment de la lectura.

1. S’ha de guardar silenci .
  2. S’ha de respectar l’estudi dels altres.
  3. S’ha de respectar el material de la biblioteca. Qualsevol desperfecte ha de ser comunicat al professor de guàrdia. En cas contrari, el responsable serà el darrer usuari.
  4. No es permet menjar, beure ni utilitzar mòbils.
  5. No es permet jugar a cartes i d’altres jocs.
  6. Els ordinadors només es poden fer servir per a tasques pedagògiques i en cap cas per jugar o entrar a xarxes socials.
  7. El professor o professora de guàrdia proporcionarà a l’alumnat el material que sol·liciti; aquest material serà retornat al professor en acabar la sessió d’estudi.
  8. No es pot treure cap llibre sense passar pel tràmit de préstec (vegeu Préstec de llibres).
  9. S’han de deixar les cadires ben col·locades i les taules netes.
  10. En cas de dubte, l’alumnat s’ha d’adreçar a la bibliotecària o al professor de guàrdia de biblioteca.

El professor de guàrdia de Biblioteca vetlarà pel compliment d’aquestes normes.

1. Queden excloses de préstec aquelles obres de consulta com diccionaris, enciclopèdies, catàlegs, revistes, etc.
  2. El termini per retornar els préstecs és de 15 dies, prorrogables 7 dies més. No es podrà prorrogar el préstec de llibres de lectura obligatòria.
  3. Quan es dugui a terme un préstec, l’usuari rebrà un resguard que haurà de tornar en el moment de la devolució del llibre.
  4. L’usuari respondrà de la pèrdua o del deteriorament del material consultat.
  5. El control del préstec de llibres serà responsabilitat de la coordinadora de la biblioteca.
  6. L’incompliment d’aquestes normes podrà ser objecte de sanció.

ACTIVITATS DE LA BIBLIOTECA