Torna el Febrer Negre a l’IES Ses Estacions

El passat dimarts 4 de febrer es va presentar als mitjans de comunicació l’onzena edició del Festival Febrer Negre organitzat per la llibreria Embat i dedicat a la novel·la negra. Un any més han comptat amb nosaltres per acostar aquest gènere literari al públic més jove: dijous dia 13 ens visitarà l’escriptor César Pérez Gellida i els alumnes de primer i segon de batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials el podran escoltar i fer-li totes les preguntes que vulguin.

Aquí podeu veure la notícia de la presentació del Festival (a la qual va anar en representació de l’institut la nostra coordinadora de biblioteca, Àngela Martí) al Diario de Mallorca.