Matrícula en línia

Instruccions

Manuals d'ajuda per completar la matrícula online

Explicacions

• MATRÍCULA TELEMÀTICA:
    • Hi ha una nova utilitat que permet que els pares / mares / tutors legals (o els mateixos alumnes, si són majors d’edat) d’alumnes amb prematrícula en el centre puguin escollir online (en línia) les matèries que volen cursar el curs vinent.
    • Aquesta opció permet també adjuntar el justificant de pagament.
  • S’hi pot accedir utilitzant una d’aquestes DUES VIES (consulteu els TUTORIALS més amunt):
    • OPCIÓ 1: Des de GestIB-famílies.
      Usar les claus d’accés al GestIB.
    • OPCIÓ 2: Usar un codi d’accés que envia l’institut per mail.
      Rebran un codi d’accés i unes instruccions al seu correu electrònic. Aquesta opció NO és vàlida si l’alumne NO disposa de document d’identitat.
      Si no ha comunicat un email VÀLID a l’Institut, no podrà rebre aquest codi.

Claus d'accés al GestIB

SI NO TÉ COMPTE D’USUARI:

• PER DEMANAR un, ha d’enviar un correu electrònic a iessesestacions@educaib.eu amb la següent informació:
    • Escaneig o foto d’aquest formulari omplert, datat i signat.
    • Adjuntar escaneig o foto del DNI / NIE / Passaport de pare / mare / tutor legal / alumne major d’edat.
    • A continuació, rebrà un SMS amb l’usuari i instruccions per obtenir una contrasenya via email.

SI TÉ COMPTE D’USUARI però no recorda la CONTRASENYA: