Matrícula en línia

Instruccions (només per a l'alumnat de l'IES Ses Estacions)

• Matrícula d’ESO i Batxillerat:

• Enllaç a les INSTRUCCIONS.
    • Nou període de matrícula online: 1 a 7 de juliol. Per aquests alumnes:
      • Alumnes que s’han de matricular a 2n i 3r de PMAR i a 4t PRAQ.
      • Alumnes que encara no s’han matriculat i ho volen fer.
      • Alumnes ja matriculats que han de triar les matèries d’un curs diferent del qual es van matricular.
  • Matrícula d’FP presencial i dual:

• Enllaç a les INSTRUCCIONS.
    • Períodes de matrícula online:
      • Els nostres alumnes que han accedit a FCT en la modalitat a distància i que volen cursar els mòduls FCT (i Projecte, en el cas dels graus superiors), ambdós només presencials, a l’Institut Ses Estacions: dies 1 a 5 de juny.
      • Tota la resta del nostre alumnat d’FP presencial i dual: dies 13 a 17 de juliol.
      • EXEMPCIONS FCT: adjuntar tota la documentació al GestIB en el moment d’enviar la matrícula online.
  • Matrícula d’FP a distància:

• Tota la resta de l’alumnat a distància haurà de participar en el procés de sol·licitud de places que convoqui la Conselleria d’Educació. Més info.

Manuals d'ajuda per completar la matrícula online

Explicacions

• Enguany, la MATRÍCULA DE L’ALUMNAT al curs vinent es farà exclusivament de manera TELEMÀTICA:
    • Hi ha una nova utilitat que permet que els pares / mares / tutors legals (o els mateixos alumnes, si són majors d’edat) d’alumnes amb prematrícula en el centre puguin escollir online (en línia) les matèries que volen cursar el curs vinent.
    • Aquesta opció permet també adjuntar el justificant de pagament.
  • S’hi pot accedir utilitzant una d’aquestes DUES VIES (consulteu els TUTORIALS més amunt):
    • OPCIÓ 1: Des de GestIB-famílies.
      Usar les claus d’accés al GestIB.
    • OPCIÓ 2: Usar un codi d’accés que envia l’institut per mail.
      Rebran un codi d’accés i unes instruccions al seu correu electrònic. Aquesta opció NO és vàlida si l’alumne NO disposa de document d’identitat.
      Si no ha comunicat un email VÀLID a l’Institut, no podrà rebre aquest codi.
  • Per tant, tothom hauria de tenir les CLAUS PER ACCEDIR AL GestIB.

Claus d'accés al GestIB

SI NO TÉ COMPTE D’USUARI:

• PER DEMANAR un, ha d’enviar un correu electrònic a iessesestacions@educaib.eu amb la següent informació:
    • Escaneig o foto d’aquest formulari omplert, datat i signat.
    • Adjuntar escaneig o foto del DNI / NIE / Passaport de pare / mare / tutor legal / alumne major d’edat.
    • A continuació, rebrà un SMS amb l’usuari i instruccions per obtenir una contrasenya via email.

SI TÉ COMPTE D’USUARI però no recorda la CONTRASENYA: