Activitats en ocasió del 25è aniversari (1992/3 - 2017/8)

Celebració 25è aniversari

Cliclau aquí per poder veure totes les fotes de la conmemoració del nostre 25è aniversari.

Aquí podreu veure el vídeo de records dels darrers 25 anys de l’IES Ses Estacions.

1. L’institut Winkler Prins, de Veendam, Holanda, ens ha felicitat per l’aniversari del nostre institut.
  2. Vídeo de felicitació d’alguns ex docents de l’Institut, ja jubilats.
  3. Vídeo enviat per Stephan, un lector d’anglès nordamericà que va fer feina amb nosaltres fa alguns cursos.

Moltes gràcies a tots!!!

Clica aquí per veure els tres vídeos.

Celebració del 25è aniversari de l'IES Ses Estacions

Dia 24 d’abril de 2018 vam fer la festa de celebració del 25è aniversari de la inauguració de l’IES Ses Estacions.

La celebració va ser una gran retrobada entre antics i nous professors, alumnes, personal no docent i famílies. Entre tots recordàrem tants bons alumnes i professors que han passat pel nostre centre al llarg de 25 anys i han deixat la seva empremta. Tantes anècdotes per recordar …

Comptàrem amb l’assistència dels anteriors directors, Josep Manresa i Alicia Aguilar, del conseller d’Educació i Universitat, Martí March, del director general de Planificació, Ordenació i Centres, Antoni Morante, i del nostre inspector, Miguel Ángel Tirado, en representació de la Conselleria d’Educació i Universitat. A més, també  comptàrem amb diferents actuacions per part d’alumnes i professors.

Aquest institut va ser inaugurat l’any 1992 per l’aleshores ministre d’Educació, Alfredo Pérez Rubalcaba. Des de llavors ençà, ha anat creixent per acollir, a més dels estudis de secundària obligatòria i batxillerat, estudis de formació professional en diferents modalitats (presencial, a distància i dual). Així també, el centre s’ha obert al seu entorn (EOI, clubs esportius, associacions de veïnats, …).

I aquí continuarem per molts d’anys acompanyant els alumnes en el seu aprenentatge i el seu creixement personal, amb la dedicació d’hores i hores d’esforç i d’implicació de tota la comunitat educativa, per tal de formar persones amb un esperit crític i raonador, amb respecte, justícia i col·laboració. En definitiva, posant el nostre coneixement al servei de la millora de l’educació a la nostra ciutat.