Diada de l’aigua

Mar 28, 2017 by Gloria Ferrer Category: Activitats 16-17 0 comments

El passat  divendres 24 de març, amb motiu de la celebració del Dia de L’Aigua, els alumnes de batxillerat de l’IES Ses Estacions, van participar en una gimcana  per la ciutat de Palma, cercant i documentant-se de llocs significatius i emblemàtics relacionats amb la ruta de l’aigua (l’antiga i l’actual). El dia també va participar i ens va regalar molta d’aigua  que va suposar  un repte més, que els nostres alumnes van superar i gaudir, mostrant interès, ganes de passar-ho bé, capacitat de superació i un gran sentit  de l’humor. Va ser un dia profitós i molt divertit. Els primers en arribar van ser l’equip de “Les Bad Bunnys”, els segons “The Water Squad i els tercers “Las Letras”. Però la participació i la qualitat en les respostes, de tots els participants, va igualar competició.

Enhorabona a tots!!