Diada de l’aigua (II)

El dia 24 de març celebrarem al centre la DIADA DE L’AIGUA, aquest dia tots els alumnes des de 1r d’ESO a 1r de batxillerat i cicles formatius del torn del matí gaudirem i treballarem distints temes entorn de l’AIGUA.

Les activitats van des de sortides als embassaments de Gorg Blau i Cúber i la potabilitzadora de Lloseta dels alumnes de 2n d’ESO o a la depuradora de Palma EDAR1 que feren els de 3r d’ESO, gimcanes i passejades per Palma “a la recerca de l’aigua per ciutat”, dels de 1r de batxillerat i els alumnes dels cicles de grau mitjà i FPbàsica, a activitats fetes al centre: joc de rol “qui s’ha begut la meva aigua” que feren els alumnes de 4t d’ESO, tallers relacionats amb la despesa d’aigua, la petjada hídrica, les aigües subterrànies,.. dels de 2n d’ESO, gimcana d’AIGUA i visionat de vídeos entorn a la celebració del DIA INTERNACIONAL DE L’AIGUA, pels de 1r d’ESO.

TOT UN DIA D’AIGUA! Per tenir present un recurs tan necessari com escàs a la nostra terra.