#respectemladiferencia

Jun 05, 2017 by Margalida Marí Category: Activitats 16-17 0 comments

El grup de 1r ESO C, juntament amb tres professores de l’equip docent, al llarg del curs han participat en una proposta anomenada “Cos i gènere: projectes transversals des de l’art contemporani”. L’objectiu era apropar als alumnes a l’art contemporani, centrat en aquesta ocasió en treballar el tema del gènere vinculant-ho amb la performance com a llenguatge artístic.

aquí teniu el vídeo de la nostra performance #respectemladiferencia”

L’IES SES ESTACIONS, Es Baluard Museu d’Art Modern i Contemporani de Palma i el CEP de Palma Jaume Cañellas Mut tenen el plaer de convidar-vos a la presentació dels resultats que tendrà lloc dia 13 de juny a les 18h. a l’Auditori d’Es Baluard.

Els altres centres participants, repartits arreu de l’illa són, l’Escola Superior de Disseny a Palma, IES Guillem Colom Casasnovas a Sóller, IES Binissalem i IES Santanyí. El projecte ha comptat amb la col·laboració de l’ESADIB i l’Escola Superior de Disseny.

Per a més informació: http://www.esbaluard.org/ca/activitats/778/cos-i-genere-projectes-transversals-des-de-lart-contemporani

Esperam sigui del vostre interès i pugueu acompanyar als participants en aquesta jornada.