Festa de graduació dels alumnes de Cicles Formatius 2018

El centre IES Ses Estacions va organitzar el passat dilluns 18 de Juny la festa de graduació que reuneix anualment alumnes, graduats, familiars, professors i amics.
El acte va ser motiu de celebració per a compartir experiències dels alumnes del centre, conèixer els projectes fets durant el curs i a la vegada celebrar la il·lusió per la nova etapa professional que inicien els graduats dels cicles formatius.
El acte va ser conduit per la directora Maria José Bennassar, la cap d’estudis de FP Coloma Cànaves i el speaker Fran Mullor.
Al finalitzar el acte, tots els assistents van poder gaudir d’un berenar per a poder continuar la festa en un ambient més distès.