“Aquí no venem alcohol a menors. Ens preocupam per la teva salut”

Benvolguda comunitat educativa,

L’Institut Ses Estacions, participa aquest 19 de desembre en  la CAMPANYA DE DISTRIBUCIÓ DE CARTELLS “AQUÍ NO VENEM ALCOHOL A MENORS. ENS PREOCUPAM PER LA TEVA SALUT”, organitzada per la Plataforma per a un Oci de Qualitat de les Illes Balears.

L’objectiu principal és prevenir el consum d’alcohol en menors i evitar les circumstàncies que el fan possible. El cartell suposa un compromís dels comerciants amb la protecció dels menors d’edat i les seves famílies i, al mateix temps, recorda que dispensar-los alcohol està prohibit.

La campanya, amb el suport dels policies tutors i les federacions de pares i mares d’alumnes, consisteix en què un grup d’alumnes reparteixi els cartells entre els locals i establiments del municipi on venen o dispensen begudes alcohòliques (bars, supermercats, benzineres, etc.), fent seu –tant els alumnes com els establiments– el compromís amb el missatge. Aquesta acció es durà a terme dimecres 19 de desembre, simultàniament amb tots els IES de les Illes Balears que s’hagin adherit a la campanya, en horari escolar.

El grup d’alumnes implicat, els alumnes de 3er de PMAR, ha participat prèviament en una xerrada formativa a càrrec del policia tutor.

Per canviar conductes cal actuar als espais on es produeixen i on es promocionen els consums

Cordialment,

Comissió de convivència.