Activitats AMIPA i Comissió de convivència i dinamització de la comunitat educativa 2021/22

Us recordam que posa’m en marxa les activitats de l’IME (Institut Municipal de l’Esport), solicitades per l’AMIPA del centre.

Us podeu apuntar a:

Escacs: dimarts i dijous de 16h a 17h.

Handbol: dilluns i dimecres de 16h a 17h.

Futbol: dimarts i dijous de 16h. a 17h.

Preu: 30€ tot el curs.

Si voleu apuntar-vos, si us plau, comunicau el nom, cognoms, data de naixement, i telèfon de contacte (pare, o mare, o tutor/a legal) del vostre fill o filla al professorat d’Educació Física i enviaran la vostra solicitut a l’IME.

Posteriorment haureu de fer el pagament de la quota.

TOTES LES ACTIVITATS SÓN PER NINS I NINES

Dirigit a l’alumnat d’ESO

Aquestes activitats comencen a l’octubre.

És molt important que els nostres fills i filles puguin participar en activitats esportives, saludables, segures, divertides, i es relacionin amb els seus companys i companyes fent esport.

Estau atents, perquè en breu us informarem de les activitats del programa IESportiu.

Volei i Ball modern seran gratuïtes. Aquestes activites estan organitzades per la Direcció Insular d’Esport; estam pendents de confirmar els horaris.

Estam preparant més activitats interessants pels nostres fills i filles, per les famílies i la comunitat educativa del centre.

Vine i participa!

Os recordamos que ya ponemos en marcha las actividades del IME (Institut Municipal de l’Esport), solicitadas por la AMIPA del centro. Podéis apuntaros a:

Ajedrez: martes y jueves de 16h a 17h.

Balonmano: lunes y miércoles de 16h a17h.

Fútbol: martes y jueves de 16h a 17h.

Precio: 30€ todo el curso.

Si queréis apuntaros, por favor, comunicad el nombre, apellidos, día de nacimiento, y teléfono de contacto (madre, o padre, o tutor/a legal) de vuestro hijo o hija al profesorado de Educación Física y enviarán vuestra solicitud al IME.

Posteriormente habréis de realizar el pago de la cuota.

TODAS LAS ACTIVIDADES SON PARA NIÑOS Y NIÑAS.

Dirigido al alumnado de ESO: Estas actividades comienzan en octubre.

Es muy importante que nuestros hijos e hijas puedan participar en actividades deportivas, saludables, seguras, divertidas, y se relacionen con sus compañeros y compañeras haciendo deporte.

Estad atentos, porque en breve os informaremos de las actividades del programa IESportiu.

Voleibol y Baile moderno serán gratuitas. Estas actividades están organizadas por la Direcció Insular d’Esport, y estamos pendientes de confirmar los horarios.

Estamos preparando más actividades interesantes para nuestros hijos e hijas, para las familias y la comunidad educativa del centro.

¡Ven y participa!