Extraescolars 2022/23

Benvolgudes famílies,

Aquestes són les propostes d’activitats extraescolars d’aquest curs 2022-23, organitzades per l’AMIPA i el centre.

Apunta’t a l’AMIPA i participa! Emplena aquest FORMULARI

Hem cercat les subvencions i fórmules més econòmiques, sempre garantint la qualitat de les activitats, la coeducació i l’equitat d’oportunitats, aspectes que consideram fonamentals en l’escola pública.

El termini d’inscripció estarà obert durant tot el curs per facilitar l’accès de tot l’alumnat, però el nombre de participants per activitat és limitat, per tant establirem uns terminis inicials d’inscripció per afavorir l’organització, especialment al principi de curs.

Si qualque alumne o alumna està interessat en participar, ho ha de comunicar al seu professor o professora d’Educació Física. Les activitats començaran al mes d’octubre.

La cafeteria bar romandrà oberta al migdia i horabaixa, l’alumnat que ho necessiti pot encomanar al matí un pac especial d’entrepà, ampolla d’aigua i fruita.

El termini d’inscripció: fins 10 d’octubre

Comissió de convivència i dinamització de la CE

Glòria ferrer

gferrer@iessesestacions.es