MAP teatre a l’IES Ses Estacions

Benvolguts companys i companyes

El pròxim dia 15 de juny, dijous, a les 13:05 h, tindrà lloc al saló d’actes la cloenda i l’entrega de premis MAP teatre de l’alumnat de 1r de batxillerat.
En aquest acte, dirigit per l’alumnat, visualitzarem els 6 curtmetratges realitzats per ells, basats en la lectura “Dones” de na Isabel Clara Simó Monllor, un llibre coeducatiu on hi trobem dones tendres i dones múrries, dones passives i dones agressives, dones fortes i dones febles, dones víctimes i dones victimàries.

“És tan necessari creure que les dones no estan capacitades per a determinades feines com pensar que totes són tendres, sensibles i intuïtives. Cada dona és un individu, no és l’espècie”. Clara Simó Monllor

És complicat cercar un horari adient per a tots i totes, si teniu disponibilitat horària, estarem encantats de la vostra presència al saló d’actes.
Si voleu assistir i no podeu, no vos preocupeu, el pròxim 23 de juny, tenim previst la possibilitat de visualitzar els curtmetratges amb el vostre alumnat, a més a més vos enviaré els enllaços per poder visualitzar-los.

Esperam que vos agradin

#mésqueuninstitut