Ses Estacions ja prepara el Febrer Negre

Aquet 2018 l’IES Ses Estacions torna a participar al Febrer Negre, la nostra directora, Mª José Bennàssar, va anar a la presentació d’aquest cicle dedicat a la novel·la policíaca que es va fer el passat 25 de gener a la llibreria Embat.

Dins aquest cicle dedicat a la novel·la negra, el dia 9 de febrer a les 11.30 l’escriptora Aina Villalonga participarà a una trobada amb alumnes d’ESO i Batxillerat del nostre institut; i el dia 16 de febrer, a la mateixa hora, els alumnes de l’institut faran una nova trobada, aquesta vegada amb Rafa Melero, escriptor i Mosso d’esquadra.

Aquí podeu veure la notícia publicada al diari Ara Balears, on trobareu l’enllaç per accedir al Programa d’actes, que també podeu veure sota aquestes línies.