El alumnes de FPB guanyen el premi ICAPE de Joves Emprenedors Associats

El 27 de març s’ha celebrat l’acte de lliurament dels premis ICAPE, a on els alumnes de FPB del nostre institut han guanyat el primer premi amb un projecte anomenat Discover & Move, una cooperativa que organitza activitats d’oci a Mallorca.

Els Premis ICAPE són uns guardons que reconeixen els projectes empresarials que creen els estudiants de Formació Professional Bàsica i de Grau Mitjà que participen a ICAPE, un projecte d’impuls a l’emprenedoria que té com a objectiu entrenar les capacitats emprenedores dels estudiants de Primària, Secundària i Formació Professional, així com introduir-los en el concepte de responsabilitat social. ICAPE està impulsat de manera conjunta per la Conselleria de Treball, Comerç i Indústria i la Conselleria d’Educació i Universitat, i que coordina l’IDI (Institut d’Innovació Empresarial). Al voltant de tres mil alumnes de les Balears han participat aquest curs a ICAPE.

Moltes felicitats als nostres alumnes!!!!

Aquí podeu gaudir de més informació.