Per un IES sense mòbils

Al nostre centre hem apostat fortament per l’erradicació del mòbil al recinte escolar, però per això no ens hem limitat a PROHIBIR, hem posat a l’abast de l’alumnat una oferta d’activitats que substitueixin la soledat que representa el mòbil; activitats que busquen la interacció de l’alumnat i la seva socialització; activitats com l’ESCACS, el RACÓ de LECTURA que els endinsa al món del còmic, el RACÓ de la MÚSICA, i el curs que ve se sumarà el projecte de ràdio escolar ECOS als patis, on els alumnes podran exercir la tasca de punxadiscos .

Perquè el centre escolar és un món on l’alumnat ha de trobar un lloc de socialització, no un espai més on evadir-se al món de la seva petita pantalla del mòbil.

El passat 15 de juliol, el diari ARA Balears, es va fer ressò d’aquesta realitat i d’aquest problema.

Som #mésqueuninstitut