Concurs fotogràfic

Nov 16, 2016 by IESSesEstacions Category: AMIPA 0 comments

IV Concurs de fotografia  AMIPA IES Ses Estacions.

BASES:

PARTICIPANTS: Alumnes de l’IES Ses Estacions.

S’estableixen tres categories:

Categoría A : formada pels alumnes de 1r i 2n d’ESO

Categoría B, pels alumnes 3r, 4t d’ESO i FP Bàsica

Categoría C, pels alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius

TEMA: El concurs és de temàtica lliure però hauria d’aproximar-se al lema “la alegria”. Es pot participar amb fotografies en color, blanc i negre i també retocades artísticament (s’haurà d’entregar la fotografia original). Format JPEG amb una resolució mínima de 960x640px.

NOMBRE DE FOTOGRAFIES: Cada alumne pot presentar un màxim de 2 fotografies.

PRESENTACIÓ: Cada participant haurà d’enviar un e-mail a la següent adreça electrònica: amipa.sesestacions@gmail.com

Juntament amb les fotografies, hi ha de constar el nom de l’autor, el curs i el grup.

TERMINI: El termini d’admissió serà fins al dia 4 de desembre de 2016.

PREMI: S’atorgarà un premi en cada categoria, i les fotografies premiades il·lustraran el calendari AMIPA-2017.

JURAT: El Jurat estarà format pels membres de la junta directiva de l’APIMA Ses Estacions. El jurat està facultat per dirimir tots els aspectes no previstos en la present convocatòria.

ACCEPTACIÓ : La participació en el concurs implica l’acceptació de les bases anteriors.