ERASMUS+ del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa. Juny 2018

Jul 05, 2018 by IESSesEstacions Category: Activitats 17-18, ERASMUS 0 comments

Durant el mesos de maig i juny del present curs escolar 2017-18 tres alumnes del nostre centre IES Ses Estacions, del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa, han gaudit d’una estada a països de la Unió Europea per realitzar les seves pràctiques formatives a empreses.

Clever Don Beltran Rabang, va realitzar les seves pràctiques formatives a l’empresa SNAP PRINTING ubicada a la ciutat de Cork (Irlanda).

“L’experiència va ser única en tots els sentits. M’ha donat confiança per fer altres projectes semblants, conèixer altra gent i expandir la meva visió professional i personal. No només ha superat les meves expectatives sinó que també vaig aconseguir creixements personals i coneixements professionals”.

Julián Vázquez Sainz, va realitzar les seves pràctiques formatives a l’empresa Eurosilos Di Mauricio Guiroli, a la ciutat Forli (Itàlia).

“Crec que és una experiència que tothom hauria de viure per que no se pot descriure com és sortir de la teva zona de confort anant a un nou país en el que tens que aprendre cada dia com comunicar-te, com treballar i com fer tot sol totes les activitats que a Espanya serien normals”.

També a Forlí (Itàlia) va realitzar les seves pràctiques Beatriz Márquez González a l’empresa P.I 2000 SRL.

Anim a tothom que vulgui realitzar aquesta experiència i que tingui dubtes, que és una gran oportunitat per créixer i per poder viure i conèixer altres parts del món. Sense dubte una de les meves millors experiències.