Erasmus+ del cicle formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances

En el tercer trimestre del curs escolar 2017-18 la nostra alumna Hanane Tahiri Ghabbabi del cicle formatiu de grau superior d’Administració i Finances ha realitzat les seves pràctiques formatives a Holanda gràcies al programa d’Erasmus+ KA103 adreçat a alumnes d’educació superior.

L’empresa Arabika-Administratie on va fer les pràctiques, està ubicada a la ciutat de Rotterdam, i aquí tenim la seva experiència segons les seves pròpies paraules:

Al final quiero aprovechar este espacio para agradecer a todas aquellas personas que de una forma u otra lo han hecho posible. Fue una experiencia muy buena, porque estar en otro país me ayudó mucho a comprender y aprender de otras culturas, a conocerme a mí misma y a vivir sola”.

Sols ens queda des d’aquí encoratjar a tot l’alumnat que vulgui fer les seves pràctiques en una empresa d’un altre país europeu, ja que és una excel·lent oportunitat per créixer tant des d’un punt de vista professional com personal.